terug naar de klantenservice

Bestellen

Een bestelling plaatsen

1) Je plaats eenvoudig een bestelling door een product in het winkelwagentje te leggen. Je voegt een product toe aan je winkelwagen met de knop 'In winkelwagen'. Klik vervolgens op ‘Doorgaan met bestellen’.
2) Controleer je bestelling en vul je gegevens in.
3) Rond af met de betaling. Je kunt betalen met iDEAL, Creditcard, PayPal of Klarna (achteraf betalen).

Wat betekent de melding 'gereserveerd'?

Wanneer je op de knop ‘In winkelwagen’ hebt geklikt, wordt het product voor jou gereserveerd. Dit betekent dat het artikel wat nu in jouw winkelwagen ligt, niet meer zichtbaar is in onze webshop. Het product is dus speciaal voor jou gereserveerd en staat alleen nog maar in jouw winkelwagen. Het product wordt 25 minuten voor je vastgehouden. Wanneer je niet doorgaat met bestellen, dan verdwijnt het product na 25 minuten weer uit je winkelwagen en is die weer beschikbaar voor iedereen.

Account aanmaken

Wanneer je nog geen account hebt op iUsed.nl dan kun je dit tijdens het bestellen doen. Het voordeel van een account is dat je gemakkelijk je bestelling kan inzien. Daarnaast kun je de volgende keer als je weer iets wilt bestellen op onze website, veel sneller je bestelling afronden.

Bevestiging bestelling

Wanneer je bestelling gelukt is dan krijg je automatisch een e-mailbevestiging. Deze e-mail krijg je gestuurd naar het adres dat je hebt opgegeven tijdens het bestellen. Zodra de bestelling verzonden wordt, ontvang je een e-mail met daarin de Track & Trace code. Heb je binnen 30 minuten nog geen e-mailbevestiging gekregen? Kijk dan eerst in je spam folder, staat die daar ook niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wijzigen/annuleren bestelling

Neem contact op met de klantenservice om te kijken of het nog mogelijk is om je bestelling te wijzigen/annuleren.


Filters toepassen Filters toepassen